Ajuda sobre l'amor!
Hola,
Soc una noia de 14 anys i fa un mes que vaig coneixer a un i des de aquell primer dia que ens parlem, i la veritat que no se ben bé quin dia però em va començar a agradar, i li vaig dir, però ara ell ja te algo en una, i jo vui que sol sigue per mi, que faig? Estic prou malament de lo que aquest noi esta amb una, fins i tot la meva mare em va preguntar que em passava, perquè em veia els ulls tristosos.
Ajuda'm perfavor, perquè estic obsessionada. Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs t'entenc...si t'agrada ens agradaria que l'altra també sentís el mateix i quan no passa un es pot frustrar!
De totes maneres, que ens agradi una persona no vol dir que a l'altra també li hagim d'agradar! Ell té el dret de decidir qui vol agradar-li!
Sí, seria eprfecte que també li agradéssis, igual com també seria perfecte que les coses sempre vagin com volem, però la vida no és així. No sempre tenim el que volem! Per això ens fem grans i forts, quan acceptem que a vegades perdem!
Aixi que aprofita aquesta ocasió per aprendre a fer-te gran i a acceptar que tot i que estigui amb una altra, tu pots seguir amb la teva vida i amb els teves coses i que dia a dia, vas aprenent a acceptar que no sentiu el mateix! Això és fer-se gran!
Endavant!
Eli AUlet