AJUDA!
Hola, la veritat es que estic molt preocupada, fa com cosa d'un any, vaig començar a donar-me un mal increïble als pits, i al cap de 2 o 3 dies, em va sortir una classe de embalum, vaig anar a urgències amb la meva mare perquè estava molt preocupada. Em van fer moltes proves, fins a una mamografía, i em van confirmar que tenia un quist d'aigua, que no era res rellevant, pero si s'infectaba podía ser alguna cosa important. Pero de totes maneres el metge em va enviar a un altre metge, perquè em mirés els pits perquè son exageradament grossos! I no fan més que portar-me mals d'esquena i quists sovint. I a sobre estic prima i es una cosa que em dona complex, amb una mica de sort, als 18 podria operar-me, pero no se si hi ha algun remei natural, una dieta o alguna cosa, que m'ajudi. I que hi podria ser la causa dels quists tan a menut? Gracies!
Carlota López Ballestar

Bon dia _XII,
Moltes gràcies per escriure’ns i confiar amb nosaltres. Entenem perfectament que estiguis preocupada. Normalment quan et fa mal algo o et veus algo diferent la reacció normal és espantar-se. Està molt bé que ràpidament anéssiu al metge i ens alegrem molt que com va dir-te no sigui res important. Per altre banda, pel que fa a la mida dels teus pits i les incomoditats i dolors que et comporten no et podem donar gaires remeis ja que això ens ve donat per la predisposició genètica i per la nostra constitució. Si que potser et faria sentir més còmode un sostén reductor, ja que dóna la sensació de que tens una mica menys pit. A més, també tendeixen a ser més còmodes perquè tenen més subjecció. Per l’esquena el millor és que facis esport i controlis molt la teva postura corporal. A nivell estètic pensem que és molt important que et valoris tal i com ets però a nivell de salut pensem que està bé que segueixis fent el que fas, anar al metge a que et faci controls i et doni indicacions del que és millor per a tu.
Una abraçada
Carlota