La he cagat!
Hola, sóc una noia d'ucraina i cada estiu hi vaig alla on hi tinc familia i amics . El cas és que he perdut a la meva millor amiga a causa de que vaig pensar que estaba enfadada amb mi perque no em trucava i jo no li vaig convidar a una festa perque anaven dues bessones veines meves que a ella li cauen malament i vaig pensar que no vindria i ella em va trucar perque havia sentit que aniriem a algun lloc a fer una festa i va pensar que prefereixo estar amb les meves veines però no pero vull fer alguna cosa per ella perque no em vol perdonar perque diu el temps ho dira pero jo vull fer alguna cosa especial i no se que fer perque em perdoni i l'altra cosa es que alla em vaig emborrachar per una aposta i la vaig guanyar i emv vaig liar amb un nen que odiava i que ara em comensa a agradar perque em demostra dia a dia encara que ja hagi tornat a catalunya , i jo tenia noviu cuan em vaig liar amb aquest noi i le deixat sense explicarli res i ma bloquejat i li vull dir tot perque no hi ha dia que no pensi en ell però se que no em perdonara perque ja li van posar les banyes avans i es que soc imbecil perque jo sense beure no soc capaç de posar les bañes a ningu pero se que no em perdonara i no se que fer si oblidarme d'elll , o fer alguna cosa perque stiguem junts perque ell tenia por que jo li deixes pero ho he fet es que jo el segueixo estimant pero el que em recordo d'ell esta borros i aquest altre noi m'esta agradan i no se estic en un punt de paartida . que faig necessito ajuda.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Itnerpersonal.
Docns entenc qeu hagis arribat a aquesta situació que no saps ni per on començar a desembolicar l'entrellat amb tota la gent que expliques.
Vés posant ordre persona a persona i expressa realment el que sents i demana disculpes si has danyat a algu. Per exemple, a la teva amiga pel mal entès que vàreu tenir i les suposicions que vàreu fer sense haver parlat amb l'altre.
Pren-te un temps si no tens els sentiments clars! Si segueixes amb aquest ritme sense frenar i reflexionar el que sents, acabaràs molt estressada i amb més complicaions amb els altres. Quan ens trobem amb tants embolics i dubtes un temps de dieta de nois va bé!
Endavant!
Eli Aulet