el trobo a faltar
ja fa casi tres mesos que em va deixar un noi, i portavem 7 mesos, i al principi erem molt feliços i ens ho passavem super be junts, pero quan vem tornar a començar el cole tot va començar a anar molt malament i discutiem molt i em va deixar sense donarme motius especifics. yo li e intentat demanar molts cops que em dongui motius pero no mels vol donar i jo estic destrossada i que no em dongui motius encara em fa mes mal perque nose que e fet malament i que vaog fallar i el trobo molt a faltar, i segeixo plorant cada setmana almenys un dia per ell... ya no se que fer... :(
Elena Crespi

holahola, pensa una cosa:
potser qui ho està fent malament no ets tu, potser és ell. Tothom es mereix una explicació si ens deixen i si ell no et vol explicar perquè t'ha deixat està tenint una actitud força infantil i poc responsable. No està fent front a les coses que fa.
De veritat que val la pena plorar per algú que ni tan sols et dóna els motius per deixar-te? val la pena trobar a faltar a algú que ni tan sols mostra respecte quan tu vols saber què ha passat?
Deixa't un temps, per anar estant millor i llavors lluita, lluita molt per a tirar endavant i conèixer algú que mereixi la pena.
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres