Em mira molt....
Hola!!!
Fa 4 anys, em molava un nen de esquí, i li vaig dir que em molava, però tenia novia(moltfail) però ens van separar de grup i em vaig oblidar d'ell. Aquest any, ens van ficar uns quants dies al meu grup amb el seu, i no em parava de mirar i de quan haviem de fer coses que a mi em feien por com saltar roques nevades, ell em "consolava" dient-me: vaa que no passa res és molt fàcil!!! i jo doncs ara estic una mica confosa perque no se si es que li molo, o és per que se'n recorda de fa 4 anys o no se! Ajuda si us plau, aquest cap de setmana el torno a veure i no se que fer!
Merciii
P.D: Perdó per les faltes
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs nosaltres no podem saber què està passant pel seu cap. De fet, han passat 4 anys i tu ja no ets la mateixa i ell segur que també ha canviat, per tant, haureu de comprovar com és la retrobada i si encara et continua agradant o no. Observa'l i ves veient si et dóna alguna senyal. Si vols pots intentar algun apropament (fer-li alguna indirecte) a veure com respon i analitzar com et sents tu. Així tindràs informació per prendre una decisió cap a on tirar.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat