Esport o vida social
Estic en un Centre d'Alt Rendiment d'Esport fent natació interna desde aquest any.Porto sis messos allà fins que ja no podia més i vaig rebentar. Vull tornar a Hospitalet (que és on vivia) amb les meves amigues que m'estimen i les estimo moltissim i allà jo era feliç. I aqui doncs no m'adapto i no em cau be ningú d'aqui. M'han dit els entrenadors que em quedi uns dies més per habera si poden canviar alguna cosa però jo no aguanto més. Que faig marxo o em quedo?
InterPersonal

Hola Lyy
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Evidentment qui té l'última paraula sobre aquest tema ets TU. Tu has de decidir si vols quedar-te un temps més aquí o ja n'has tingut prou.
Tots els canvis requereixen un procés d'adaptació i no és el mateix per tothom. Parla'n amb els teus pares perquè és una decisió important i si sents que et donaran suport en qualsevol de les dues decisions, preneu-la conjuntament.
Si finalment decideixes agafar-te un temps més, posa tu el temps que necessitis: per exemple, "quan acabi el curs (o per setmana santa, o d'aquí a 3 mesos...) ho torno a valorar".
Valora què t'aporta estar al CAR i quines pèrdues has sentit. Valora també què implicaria deixar el CAR i si podries assumir-ho (o llavors et castigaries per haver-ho deixat). Cal que sigui una decisió meditada, així que potser et portarà alguns dies prendre-la de manera ferma.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat