Tontejem pro res (A-Z ho escric per saber qui soc )
Primer de tot agrair que hi hagi una web com aquesta gràcies a vosaltres, m'ajuda bastant :)
Dons bé, sóc noia i tinc 14 anys i m'agrada un noi que va a la meva mateixa classe. El cas és que segons jo i les meves amigues i algun amic crec que li molo a aquest noi o almenys s'apropa bastant a molar-li: molts cops coincidim a les taquilles per agafar els llibres i sempre m'intenta treure tema o fer-me alguna broma. Quan ens trobem pel passadis a vegades m'ha tret tema, mostra interès per parlar amb mi, però hi ha d'altres vegades que passa i no se si ho fa a posta o no, però ni hem mira (he de reconèixer que jo també ho faig) i quan estem a classe em mira moltíssim, s'empana amb mi, però no s'apropa a parlar amb mi. I en canvi, ho fa amb una altre noia, que jo crec que es molen mutuament o això sembla però també és molt possible que sol siguin amics perquè ell és el tipic tio molt obert i aquesta noia és amiga de les millors amigues d'ell.
Fa poc vam haver de quedar per un treball, va ser ell qui va proposaar d'anar a casa seva i vaig adonar-me que hem mirava molt, intentava apropar les seves cames a mi etc i la manera en que em mirava era especial, li brillaven els ulls més de lo normal. Vaig obrir-lo un cop per whatsap, vam dir 5 o 6 frases cadascun i tot va acabar molt clàssic: amb un jajajaj per part seva. En resum, que després de les paranoies mentals que hem faig ja no sé que pensar i m'agradaria tenir una opinió de més. Sé que hem direu que no el coneixeu i tal i ho entenc pro només demano una opinió externa, el que penseu més o menys sense coneixer-lo i que farieu. (no l'obriré per whatsapp perquè ja ho vaig fer i la cosa no està tan avançada com per obrir-lo). Si finalment contesteu la consulta, moltes Gràcies (ho sento per ser tan llarga).
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs sembla que hi ha força feeling entre vosaltres, no? Nosaltres no podem saber si aquesta connexió és més especial o no, això ho has de descobrir tu. Pots aprofitar que parleu a la taquilla per tirar-li alguna indirecte, o bé quedar algun altre dia per fer un treball i buscar un nou apropament.
La via més ràpida és demanar-li directament què sent per tu, però sabem que té molts riscos i pot fer molta por, per tant, hauràs d'anar per la via llarga: utilitzar indirectes, observar si té interès per tu i donar-li alguna senyal que a tu també t'agrada (per exemple proposa-li fer un altre treball conjunt, busca un tema de conversa o torna'l a obrir per whatsapp, )... sabem que pot fer vergonya, però has de buscar la manera de tenir més moments a soles per així poder veure cap on evoluciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat