Des de 1r d'eso................
El cas és que des de 1r d'eso que m'agrada un nen, jo ara faig 4t, des de 1r que parlem i tontegem, però va ser a 3r que va començar a sortir amb una, però ja han tallat, i no sé si ha tallat per mi o què però des que ha començat el curs que ens assentem junts i parlem moltissím i bé tontegem una mica, i m'agradaria que sabés que m'agrada i m'agradaria saber si li agrado o algo i no sé què fer, necessito ajuda, estic enamorada d'ell...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sempre diem que l'única manera d'estar segurs al 100% dels sentiments d'una persona és demanant-ho! Sabem que a vegades és complicat o pot fer una mica de vergonya, així que pots probar per la via més subtil: a través d'indirectes. Tira-li algunes indirectes i mira com reacciona (si se sorprèn, si li agrada, si et segueix la corrent...). També pots estar al cas de si s'interessa per tu i et demana com estàs, ja que això també et donarà pistes del seu interès cap a tu ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat