No sé com sóc!
Fa un temps que em dono conte de que no sabria descriurem amb cap adjectiu, perque segons ab quina persona estigui o on estigui sóc timida i callada o valenta i cotorra. Aixó es un problema perque el proxim curs he de triar mes o menys que es el que vui fer, i tampoc tinc ni idea.
A la gent que li explico em diu que he de ser jo mateixa, pero esque no tinc ni idea de com soooc.
Si em poguesiu dir alguna manera d'averiguar com sóc m'ajudarieu moolt.
Petoons
InterPersonal

Hola Nobody!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que la nostra personalitat també depèn de les persones de l'entorn i de les circumstàncies. El fet de ser éssers socials fa que ens adaptem a la convivència en societat. També és cert que la personalitat es va formant al llarg de la vida i tots tenim diferents graus de cada característica de personalitat.
Per tant, el que expliques és completament normal. És fantàstic que ho puguis veure i sàpigues adaptar-te a cada moment i situació (això és el que et donarà personalitat!).
Per altra banda, ens demanes sobre la teva carrera professional. Intenta imaginar-te d'aquí uns anys quin tipus de feina t'agradaria tenir: feina d'investigació en un laboratori, feina de despatx, feina de cara al públic, feina de molta concentració, feina molt variada, feina a l'aire lliure.... Pensa en totes les possibilitats que se t'acudeixin i ves marcant aquelles amb les que et sentis més còmode. Així ja aniràs definint l'objectiu (encara que no el sàpigues concretament), També pots aprofitar una tutuoria amb el teu tutor o tutora per ajudar-te a orientar-te, o aprofitar una estona de sopar amb la família i comentar-los els teus dubtes. Deixa't assessorar per la gent que t'envolta i et coneix, o com a mínim, escolta la seva opinió ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat