Estic enamorada d'ella, però no sé com dir-li
Hola, sóc l'Alvira.
Vaig estar sortint amb un noi durant sis mesos, però ho vam deixar perquè ja no ens anava bé. Al cap d'un temps he sabut que jo mai havia estat enamorada d'ell, però si que sentia algo per la seva germana. Crec que a ella també li agrado, però tampoc sé com dir-li perquè ja erem amigues abans...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Si tens ganes de declarar-te a aquesta noia, pots fer-ho de dues maneres:
- de manera directa (cara a cara, a través d'una carta o d'un whatsapp), per exemple. És una forma que no dóna peu a mals entesos i que obliga a l'altra persona a donar una resposta ràpida. Això pot fer que la persona no s'ho esperi o que no s'ho hagi plantejat mai, i que per tant, s'allunyi una mica.
- de manera indirecta. Començant a apropar-te, a tenir converses comunes i llavors tirar algunes indirectes. És una forma més lenta i menys clara, però també ens protegeix a nosaltres i ens permet veure quina és la reacció i l'interès de l'altra persona cap a nosaltres.
Tria la forma que va més amb la teva personalitat i a veure quina resposta tens ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat