Informació sobre anorexia
Bona tarda,
porto uns dies preucupat per la meva novia, fa un temps va sofrir anorèxia i fa uns dies em va confesar que tornava a vomitar. Em va demanar que no li parlesa del tema, ja que al centre de rehabilitació diu que ho passa bastant malament. M'agradaria que em donguessau consell, ja que sobre aquest tema no n'entenc massa i em preucupa moltisim. Segons e llegir son expertes en dissimular si han vomitat o sobre el seu pes. Tinc por de reaccionar malament en certes situacions, que es senti incomoda o que s'enfadi, Sincerament, es la noia mes especial que he conegut i em sento impotent per no saber com tractar-la o com ajudar-la. Gracies i espero la seva resposta aviat ja que ho estic passant francament malament.
"R"
Carlota López Ballestar

Bona tarda R,
Moltes gràcies per confiar amb nosaltres i explicar-nos el que t’està passant. Entenem perfectament que ho estiguis passant malament i que no sàpigues ben bé que fer. És cert que quan una persona pateix un trastorn de la conducta alimentària i no vol que el seu entorn ho sàpiga poden tornar-se expertes en amagar el que els hi passa i el que fan ja que ho viuen amb molta vergonya. El que és molt positiu és que la teva novia t’hagi explicat que li està passant això.
Pel que dius va a un centre de rehabilitació que suposem que és per tractar el trastorn alimentari. És molt important que si va patir anorèxia i ara està vomitant rebi tractament especialitzat en trastorns de la conducta alimentària.
També dius que tens por de reaccionar malament en certes situacions i que ella s’enfadi. El que és important és que recordis que tu no ets el seu metge, el seu psicòleg o els seus pares i que el que necessita és que l’acompanyis i la segueixis estimant tal i com fas ara.
En el cas de que no estigui rebent un tractament especialitzat pensem que podria anar-li bé venir a l’Associació (ACAB) per orientar-la a ella i la seva família.
Molts ànims!
Et deixem aquí l'enllaç a la pàgina web: