M'és impossible...
Hola, sóc una noia de 15 anys. Fa qüestió d'un any i poc vaig conèixer un noi 4 anys més gran que jo. De seguida que ens vam conèixer vam agafar-nos una confiança que pocs cops havia tingut amb ningú, tret de les meves millors amigues. El fet és que amb el temps ens anavem tirant canya i cada cop més i a mi em va començar a agradar més del que tocava. La confiança va ser el que va fer anar la relació a la deriva. Ell no em parlava, tot sovint em deixava amb el famós tick blau, i jo no aguantava les ganes de demanar-li el perquè, em deia que l'atabalaba jo m'empiava, ens barallavem i li deia que no volia saber res més d'ell. E
l problema és que el cap d'un mes em tornava a obrir i això ha passat més d'un cop, quan ens veiem pel carrer o algo ens recordava a l'altre ens obriem i era qüestió de segons tornar a estar com abans.
El fet, és que he patit moltíssim per aquest noi, ja que ser del cert que és un canyes i que no sóc amb l'única que em deia tot allò. Fa molt temps que no mantenim una conversa com les d'abans, ara si l'obro em contesta un o dos missatges i ja em deixa amb el visto.
Ajudeu-me, perquè m'és imposible treureme'l del cap, oblidar totes les converses que hem tingut, crec que encara que ho negui m'he enamorat molt d'ell i és un laberint sense sortida.
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sembla que vau viure una relació molt especial i que tu et vas obrir molt a ell. La confiança és un ingredient indispensable per tal que una relació funcioni, però també hi ha d'haver desig sexual i, sobretot, COMPROMÍS, és a dir, les dues persones han de voler mantenir una relació de parella.
Pel que expliques ell no ha mostrat el mateix interès que tu. Sabem que fa molt mal, però hauràs de pensar en si vols estar amb una persona com ell, que no et respecta i no et dóna explicacions. Que et deixa amb la paraula a la boca (encara que sigui per whatsapp) i que només s'enrecorda de tu quan us veieu perl carrer....és important que et preguntis quin tipus de relació tindries amb una persona que es comporta així. És això el que vols?
Potser hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat