els meus pares i jo (XD)
Bueno no se si em vareu contestar pero jo no vec res...
Necessito ajuda amb muns pares ja que necessito desofegar-me de les meves coses pero no se com dir-lis.
Hi ha un cas en concret... ns com dir-lis que tinc novio, porto 1 mes amb ell i estic segura de que durarem, muns pares no es van estimar fins els 19-22 anys i mai havien tingut relacions ni res per l'estil... ara que se que amb ell hi vull estar-hi no se cm dir-lis itinc por que pensin malament o alguna cosa x l'estil. porto dies plorant prq els hi explico tot i ara em quedo en blanc. intento amagar quan estic parlant amb ell o quan el vec pero ni així, ells noten alguna cosa extranya en mi, pero ells no saben el que és que t'agradi algú a la meva edat.. imagine't quan ho fagi amb un noi al dir-li em moriré. em podrieu aconsellar.
espero que em respongueu abans de diumenge que és quan el vec gracies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs si tu sents que vols explicar-ho als teus pares, endavant! És fantàstic que tinguis aquesta relació amb ells i segur que ells t'ho agraïran (tot i que potser al principi els pot xocar una mica la notícia).
Agafa una estona que estigueu tranquils (si et sents més còmode, ho pots fer per separat) i els hi pots dir que tens ganes d'explicar-los una cosa, que no saps com s'ho prendran, però que potser així entendran tots aquests comportaments estranys. Si necessites que no opinin també els hi has de dir, així com què t'agradaria que fessin ells (per exemple, que no et preguntin cada dia).
Veuràs com els teus pares seran capaços d'entendre't més del que et penses ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat