El meu estil.
Eii! tinc uns dubtes, mireu, els meus pares volen que vagi vestit aixi pijillo, i no dic que no m'agradi, pero jo soc na mica perroflauta, em mola anar amb xandall i samarretas i sudaderas reivindicatives i tal, el rollu aquet m'agrada pero també ana vestit pijillo i una cosa no te res a veure amb l'altre, i nse si vaig barrejan estils la gent em dira alguna cosa. L'altre consulta es que com he dit m'agrada l'estil aixi perroflauta i tal, peró aquesta cultura per dir-ho aixi va agafada en fumar i tal, i jo no vull fumar, i nse si despres la gent també em dira alguna cosa. Soc una persona que es preoucupa bastan pel que dira la gent de mi. Si em poguesiu ajudar us ho agrairia molt. Gracies.
InterPersonal

Hola Dimitri!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que tinguis aquests dubtes i que et preocupi el que pot pensar la gent de tu, però també et direm que la gent sempre opina dels altres (encara que no sigui just). Et passem un conte on parla d'això:
OP9C60.htm
Per tant, és important que busquis el teu propi estil, que et faci sentir còmode amb tu mateix. No hi ha cap problema si vols barrejar aquests dos estils o si prefereixes un estil per un dia i un altre estil per un altre. Hem de poder ser lliures d'experimentar amb la nostra imatge i presentar-nos tal com som. No tinguis por de "jugar" i provar looks nous!
Si vols, per començar, pots portar alguna peça concreta d'un dels estils i llavors anar-hi afegint altres complements amb el pas dels dies (així no serà tan brusc el canvi d'estil).
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat