tinc dudes
hola.
sóc una noia de 14 anys . el meu problema és que no se que fer , aver un noi d'un any menys porta dient de liarnos un munt de vegades .... però nose a l'hora de pensar-ho i el no estar davant doncs com que no ... però quan estic amb el que em envuento pel carrer al inti doncs si que em vénen ganes de liarme i nose que fer. també esque nose si em dirien guarrra per liarme amb algú més petit. bueno és això aveure si em podríeu ajudar.
gràcies !!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Mira, el cert és que el nostre cos és molt savi i si tu tens tants dubtes, potser no és la persona amb la que et sents més còmode per liar-te (almenys de moment). Intenta conèixer-lo una mica més i veure si et sents a gust amb ell o no. Els petons és important fer-los amb persones amb les que ens sentim bé i que ens despertin certa atracció. Si nosaltres no estem còmodes, tenim dubtes o no ens agrada la persona.... és difícil que el petó ens agradi. O sigui que val més esperar (si no estem convençuts) que forçar que passi, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat