El noi que m'agrada és molt infantil
Hola!
Tinc 15 anys i fa uns quants mesos ens van canviar de lloc a l'institut, em van asseure al costat d'un noi que sempre m'havia semblat guapo, però no m'havia fixat en ell com alguna cosa més...
Van anar passant els dies i em vaig adonar de que m'agradava tant físicament com per la seva manera de ser. Encara seiem junts però per poc temps perquè demà passat ens canviaran de lloc, i tinc por que encara que estiguem en la mateixa classe, ens deixem de parlar, perquè si ara parlem poc... no em vull imaginar quan ens separin. Durant aquests mesos hem parlat, però no hem parlat ni del que volia ni el que volia... no ha sigut suficient. Vaig parlar amb les meves amigues i els vaig dir que volia dir-li que m'agradava, però que com en persona no em vaig atrevir, que li diria el dia 1-1-2016 a les 00:01 per whatsapp, em van dir que m'arriscaria molt perquè ell és una mica infantil, i a part no ha tingut res amb cap noia encara. Li vaig enviar un text i només em va felicitar l'any, no em va dir res al respecte. Però es que a mi m'agrada... sigui infantil o no, i no se que fer, perquè sembla bastant impossible que acabi aconseguint algu amb ell, però tampoc ho he intentat... però com? com ho intento? és un noi amb molts misteris... potser la millor idea en aquest cas sigui la pitjor... o no... El cas és que ho vull intentar, però no vull perdre la poca dignitat que em quedi, així que no se que fer, o potser m'hauria d'oblidar d'ell...
Gràcies!!:)
InterPersonal

Hola Noelia!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Quan ens agrada una persona tenim la sensació que constantment ens envia senyals per dir-nos que nosaltres també li agradem. Si tu per cap d'any li vas enviar un missatge dient el que senties i ell no ha contestat.... sembla que ja t'està dient en quina situació es troba, no creus? Sabem que fa mal i que a vegades quedem enganxats a l'esperança. Però de moment ell no ha fet cap acostament cap a tu (sabent que tu li agrades), així que potser hauràs de plantejar-te ser més directe, o començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat