Estudis
Hola, aquesta pregunta es mes pels meus estudis! Tinc 14 anys i m'agradaria parlar l'angles perfectament peró nose com fer-ho, he mirat de fer intercanvis peró es massa car... I les cadenes de la meva tele estan en angles i faig repás que més puc fer! Magradaria fer un intercanvi, peró co he dit és molt car i no tinc gaire temps per treballar...
InterPersonal

Hola!! Per aprendre a parlar amb anglès el més efectiu és practicar molt l'speaking. Hi ha diferentes maneres, pots demanar en alguna acadèmia si fan classes només orals, és a dir, amb un professor natiu que durant una hora manté una conversa amb tu. Si resulta molt car, mira de trobar algú amb qui puguis fer un intercanvi, una parella lingüística, a canvi que durant una estona a la setmana parleu amb anglès tu pots esnenyar-li el català o qualsevol altra cosa que se t'acudeixi. Pots intentar posar un anunci en algun setmanari local o penjar cartells a la biblioteca, centre civic, etc. Podries anar al consell comarcal de la teva ciutat o poble i preguntar al servei de joventud, segur que ells et donaran més idees!
Molta sort amb l'anglès!!
Kisses!!
Marina Marull www.interpersonal.cat