La meva germana lligue mes que jo...
Hola, us volia fer aquesta consulta perque m'agradaria que m'ajudessiu.
Tinc una germana bessona, i sempre li van tots els nois a radera i a tots els i mole, i em sento molt malament perque ningun tio s'interesse per mi i som iguals! Ella ja s'ha liat pero igualment tots els tios li demanen sortir, avegades he pensat de tallarme, sento com si a ningu l'importes. No entenc que li veuen a ella que jo no tingui, jo soc la mes gran i la mes alta i de caracter som iguals. Cada vegada em sento pitjor i tinc mes ganes de tallarme, siusplau ajudeume.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que puguis sentir enveja de la teva germana, però potser és una senyal que tampoc us assembleu tant. Segurament a nivell físic sou iguals, però és possible que el caràcter (malgrat tingueu moltes coses en comú) ja comenci a diferenciar-se.
Procura no fixar-te tant en quants nois s'acosten a la teva germana i centrar-te més en conèixer persones que et puguin interessar. Malgrat que una primera trobada pot ser fortuïta, si no hi ha conversa interessant darrera, és difícil que la relació prosperi.
Busca quins són els teus punts forts, els teus interessos, les teves manies i els teus moments divertits i utilitza'ls quan coneguis algú ;) Veuràs que la resposta que obtens és molt positiva!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat