la primera vegada
Hola soc una noia de 19 anys, que no dire q no he estat amb pocs nois, pero que en els temes sexuals soc una inexperta interpersonalment parlant, des de petita que em masturbo. pero fins ara mai avia vist clar el moment de perdre la virginitat, i ara fa uns mesos q estic amb un noi pero no de manera seria. I tinc ganes de fer-ho amb ell, pero alhora ell no em convenç. com si estigues esperant al noi perfecte, cosa que no existeix. I no tinc clar si vull fer-ho ja per el simple fet de fer-ho o pq realment ell m'agrada. en tots els casos, nomes de pensar-hi es fa un nus al estomac.
Ajuda!
Moltes gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que tinguis aquests dubtes i és molt natural, ja que forma part de la nostra intimitat i privacitat. Et direm que el nostre cos és molt savi i ell ja t'està dient si estàs preparada o no. Si tens dubtes, potser encara no et ve de gust tenir relacions sexuals amb una altra persona o potser amb aquesta persona concreta. No et posis pressió en haver de decidir. Si vols pots experimentar de moltes maneres i jugar amb el plaer sense acabar amb la penetració. Agafa confiança amb ell i disfruta de les sensacions del cos... I el teu cos ja et dirà si vol mantenir relacions sexuals amb ell o no.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat