No se de que parlar
Holaaa! Sóc una noia de 12 anys i la veritat es que a vegades quan parlo amb la gent no se de què parlar i la veritat esq a mi m'encanta relacionar-me amb la gent peró hi ha vegades com per exemple quan estic parlant amb un nen i no se de que parlar o quines preguntes fer-li per tenir conversa. Us agrairia que m'ajudesiu siusplau!!!!
PD: per les faltes
Molts petons!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs els temes de conversa poden ser molt variats:
- de tot el que estigui relacionat amb l'insitut (profes, examens, sortides, assignatures, deures, treballs...),
- amb les aficions (quines tens, quines t'agradaria, quines no suportes...),
- amb la família (com és la teva família, tens germans, com t'hi portes, com són els teus pares...),
- amb el dia a dia (què fas quan surts de l'institut, què fas als caps de setmana,...),
- parlar de somnis o projectes (què t'agradaria fer en un futur, què et fa por)
- de pel·lícules o de sèries de TV...
A vegades es tracta de trobar temes en comú.... o d'interessar-te per temes que desconeixes. Per exemple si li agrada el món de la hípica i tu no en tens ni idea, fer-li preguntes per conèixer una mica més aquest món.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat