enveja?
Tinc un problema amb una amiga, he copia a la majoria de coses que faig en moltes ocasions es compra la mateixa roba que jo o ho intenta per tots els mitjans possibles, desprès l'actitud que te es casi igual a la meva qualsevol tonteria que faig ella la fa desprès i el que mes rabia em dona es que jo soc la única que es dona compte,nose perquè ho fa em te enveja, vol ser com jo?...Que puc fer?
InterPersonal

Hola Nara!
enveja segur que no te'n té, al contrari, et deu admirar tant que tot el que fas i portes li sembla que és el millor del món i pensa que copiant-te aconseguirà ser com tu. No et faci ràbia ja que no deu ser agradable per ella, segur que voldria ser més segura i no ho aconsegueix i ha trobat aquesta manera de sentir-se millor. Parla amb ella si vols, però pensa que és un tema delicat, dubto que s'atreveixi a admetre-ho davant teu. Intenta entendre-la i tingues paciència, hi ha coses que són difícils de parlar... Intenta consolar-te pensant que en realitat si t'està copiant és perquè t'admira i això en el fons no és dolent...
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat