AMOR LGT*B*
La meva novia i jo portem uns quants mesos sortint i ella li va explicar a la seva mare i, tot va cada vegada a pitjor, ja que ella no ho accepta i ara la vigila més sovint. No ens veiem i ho passem malament. Què fer?
InterPersonal

Hola MAG
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Amb la família de la teva parella no t'hi pots posar tu, has de deixar que sigui ella qui negocii amb els seus pares i vagi buscant la manera que mica en mica ho vagin acceptant.
Tu estigues al seu costat, disfruteu de les estones que estigueu juntes i no li posis pressió. Intenteu buscar altres vies de comunicació per tenir moments de complicitat, per exemple a través d'emoticones de whatsapp o de cartes romàntiques.
Si els seus pares veuen que us estimeu i que us respecteu, mica en mica és possible que ho vagin entenent.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat