Enamorada i d'Erasmus
Bones!
Sóc una noia de 21 anys i potser ja sóc massa gran per fer aquest tipus de consultes però m'estic menjant molt el cap últimament i necessito treure-ho tot.
Actualment estic d'Erasmus a Holanda (des del Setembre fins ara a finals de Febrer) i el problema és que just l'estiu anterior de marxar vaig conèixer un noi i em vaig enamorar com mai m'havia passat. Ens enteniem tant bé que semblava de pel·lícula... I clar, jo vaig haver de marxar i tota la pesca però vam seguir parlant pel mòbil i fins i tot vam fer algun skype, etc. La cosa és que per vacances de Nadal al tornar a casa ens vam tornar a veure però no va anar tant bé la cosa com abans. O sigui tenim els dos moltes ganes de veure'ns però nosé, ens vam basar només en tenir sexe i als sopars semblava que no sabiem ni què dir-nos... Em vaig frustrar molt perquè jo hi veia futur amb ell i la cosa era recíproca crec jo. I al tornar també se li va com escapar que havia estat amb altres noies (jo evidentment d'Erasmus també he tingut les meves aventures amb altres nois, ja vam quedar que podiem fer el que voliem), però jo mai li hagués dit a la cara i no sé si se li va escapar de veritat o si volia que ho sabés per algun motiu.
No sé què ha passat, potser amb aquests mesos sense veure'ns i només parlant pel mòbil han fet que l'idealitzés massa i ara al tornar a la realitat doncs és com que m'ha decepcionat una mica la situació.
Què ha pogut passar? I què puc fer de cares al futur (o sigui al Març) quan torni a Barcelona?
Realment jo segueixo igual de penjada que quan el vaig conèixer i em fa molta por que ell s'hagi anat oblidant de mi poc a poc...
Perdó pel rotllo, com ja veieu em porto menjant el cap mesos i mesos amb aquest tema...
Moltes gràcies!
Laura
InterPersonal

Hola Laura!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
El teu dubte és un dels més habituals quan hi ha una relació a distància. És possible que tots dos us sentiu més còmodes parlant a través d'una pantalla i per això el cara a cara hagi sigut més complicat. Si tots dos voleu continuar la relació, haureu de crear un nou codi per comunicar-vos, heu de construir un nou llenguatge cara a cara i això necessita una mica de temps.
No et posis tanta pressió per fer que funcioni en un futur. Torneu a "conèixer-vos" cara a cara i ves analitzant si et continua agradant o no, si és tal com tu l'havies imaginat o hi ha alguns aspectes que no t'agraden. Així podràs decidir si vols mantenir una relació amb ell o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat