M'he enamorat d'un personatge d'un conte.
Hola!
Sóc una noia de 15 anys. Fa uns dies vaig anar a Reus a una botiga d'antiguitats, vaig trobar una cosa que em va agradar, pero el preu no hi era, així que vaig acudir a la caixa per saber el preu, hi havia molta gent.
Mentre esperava a la cua algú pel darrere em va dir: "Ets la cosa més bonica i especial que he vist mai."
jo pensan que seria un bromista vaig preparar el puny per pegar-li, però, quan em vaig girar i el vaig veure, em vaig enamorar de seguida.
Vam estar parlant uns deu minuts, es deia Miguel, era misterios, i molt atractiu i per la forma en que parlava semblava molt intel.ligent. La trobada que vam tindre va ser com en els contes!
El problema es que es francés i marxava el dia següent, vaig ser tan estúpida de no demanar-li el telèfon, estava paralitzada de la impressió que em va donar que no pensaba més que en ell.
He intentat buscar-lo per Facebook, peró ha sigut impossible. I no sé que fer, perqué m'enamorat d'algú que no veuré mai més.
Si us plau! Que puc fer?!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades la vida ens regala anècdotes i situacions màgiques. Sembla que tu n'has viscut una de molt especial i així la mantindràs al teu record, guarda les sensacions que et va donar i el que et va fer sentir i escriu una bonica història d'amor i fantasia.
Sovint el misteri que envolta una persona és el que ens fa "enganxar-nos" i fantasejar amb la seva personalitat. Sigues conscient que el que t'ha enamorat d'ell és la teva imaginació, és a dir, les idees que t'has fet d'ell. I això no és enamorament, és amor platònic.
Per tant, queda't els dies que vulguis en aquesta fantasia, escriu possibles trobades entre vosaltres dos i deixa que la teva imaginació flueixi... Però marca't un dia per tornar a la realitat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat