altura:(
Hola, tinc 12 anys i sóc molt baixeta medeixo 1'50 em va venir la menstruacio a l'estiu del 2015, vull saber si encara puc creixèr mes o trucs per semblar una mica mes alta i treure'n partit. Contesteu sisplau!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que el nostre cos pot continuar creixent fins als 21 anys aproximadament. Segurament creixeràs una mica més, però és possible que no arribis a una gran alçada i això ho has de tenir en compte. Pots utilitzar trucs per semblar més alta (això ho trobaràs si busques al cercador de notícies de la web), però és important que ens sentim còmodes amb el nostre cos i amb nosaltres mateixes. El nostre cos ens ha d'acompanyar tota la vida, per tant, millor que el cuidem i l'estimem, no? Busca quines coses t'agraden de ser baixeta, què et fa sentir bé i veuràs que acabaràs sentint-te còmode amb la teva estatura ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat