no sé què sento
Holaaaaa. A veure, us explico. Hi ha un noi al meu insti amb el que mai m'havia portat, però últimament va començar a dir-me coses súper cuquis, vale, en plan "que guapa estàs avui" "hola amoor" i així, però no ens parlem, Només em diu aquestes coses, però no tenim converses. El que passa que crec que m'estic enamorant, perquè estic sentint coses que no he sentit mai abans per cap altre noi, però se'm fa estrany "enamorar-te" d'algú amb qui no et parles i, per tant, pràcticament no coneixes. A més, i això és lo més raro, pel que sabia d'ell no em queia gaire bé, perquè és bastant gelós i egocèntric, i a mi no m'agraden aquestes persones, però clar, com m'ha començat a dir-me coses així, doncs...
La meva pregunta és, què creieu que sento? És a dir, perquè "em cau malament" però penso tant en ell i sento coses que no he sentit abans i tot això? Creieu que estic enamorada? Només m'agrada? M'atrau? M'estic montant una paranoia?
Ajudaaaa
InterPersonal

Hola pèlroja!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que t'ha agradat el com et saluda i el que et digui aquestes coses. Segurament estàs una mica "enxoxada" però no enamorada, eprquè com bé dius ni parleu ni saps ben bé com és ell.
Si la cosa veus que pot anar a més, coneixe'l tal com és i si veus que realment és un gelós i egocèntric, cosa que a tu no t'agrada doncs hauràs de decidir no fer un pas més, perquè hem de poder respectar el com és l'altre i acceptar-le i si d'entrada no t'agraden aquests aspectes anirà malament.
A més, estar amb una persona gelosa i egocèntrica és molt complicat si no ho intenta millorar!
Endavant
Eli Aulet