Em sento inferior
som la isa i em sento inferior a les meues amigues,us demanareu un peruq? aquest perque es un doi per tothom mens per mi. Totes les meves amigues amb les que em junto tenen molt de pit cap baixa de la talla 85B, encanvi jo no pas de la 75...totes estan molt bones i tot. i jo em comparo amb elles i no em sento be,molts de nens se burlen de mi per aixo,a un poble veï tots els de alla em coneien com la tabla de planxar,a la meva classe un dels meus millrs amics sap que em molesta pero encara aixi ell tambe molts de dies es fica amb jo.. jo ja no se ue fer perque puguin creixer o no,tambe m'agradaria engordar tant com perque estic molt magre com perqe me augmenti el pit. totes em diuen que ja em creixaran i nose que pero elles no aben com em sento jo.. em sento fatal i desde el darrer pic que el meu millor amic dani em va comparar amb el pit de la meva millor amiga que du la talla 95B pues fa un parell de dies que estic malament.
totes les meves amigues tenen la meva edad incus hi ha alguna de elles que es mes petita que jo de un any,per exeple la al.lota del dani,que te un any meos i ell sempre en diu ue ella esta mes bona que jo que jo l'unic que tinc es cul,i que te mes mames que jo que lis ha tocat i jo seben be que la seva al.lota no te mes mames que jo, basicament perque ens em cambiat molts de pics als vestuaris i ho he vist...
aqui teniu la meva historia,que hi puc fer?
InterPersonal

Hola isaamrc01!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents amb el que expliques ...És cert que ja saps que el ritme de desenvolupament de les persones és diferent amb cadascú. Per tant, ja saps que és cert el que et diuen de que ja et creixerà. És cert que ho has d'acceptar perquè ara mateix no hi pots fer res, sinó treure artit d'altres coses que t'agradin de tu i seduir a través d'altres qualitats i no només el cos. A més, centrar el com estem o l'autoestima amb la nostra imatge és malaltís i comparar-nos també. Cal que comencis a donar valorar a com ets tu en general: descobreix què se't dóna bé, que fa que els altres vulguin estar amb tu, com et diverteixes...etc...Tot d'altres habilitats on tu pots fer coses per a fer -les més grans. És aquí on et sentiràs bé!! Una noia no és un pit, és moltes coses més!!
Descobreix i centra la teva vida amb la curiositat de descobrir què t'agrada i noves passions!! Així et sentiràs feliç!
Endavant