Odio a la meva mare
La meva relació amb la meva mare mai a sigut bona, diguem que tinc una ideologia molt diferent però no nomes amb ella sinó amb tota la meva família, es a dir, jo no soc religiosa (cosa que tota la meva família ho es), no m’agrada plorar, m’agrada estar sola o amb els meus amics mentre que ella vol que tot ho fem juntes, sento que no menten. Jo abans era més afectuosa però fa uns 6 meses vam tindre un problema massa gran vam arribar fins al punt que ella hem va trencar el mòbil, desde llavors parlo amb ella si però res es com abans, jo abans em callava mes a l’hora de donar la meva opinió perquè era totalment oposada i ara dic tot el que penso sense cap mena de por, he pensat en marxar de casa però no crec que sigui una bona opció.
Crec que seria una bona opció fer teràpia però ella no vuldra, sento un gran odi amb ella no puc suporto que em parli. Ajuda
InterPersonal

Hola carla99!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és natural tenir conflictes amb els apres en el moment en que ens fem més grans, deixem de ser un nens i volem més independència. Als pares també els hi costa acceptar i acostumar-se als nostres canvis. Els hi has de deixar temps...A més, també s'han d'acostumar a les teves pròpies ideologies i això no ho faran d'un dia per l'altra.
Li pots suggerir a teva mare que vols millorar la relació perquè a casa no esteu bé amb aquest tipus de comunicació. Comenta-li que aquesta comunicació us porta massa patiment i que és hora que aprengueu noves maneres de tractar-vos ara que ja ets més gran.
Ara, has d'acceptar que ells seguiran marcant les normes i que algunes no t'estaran bé! El món té normes i no sempre les coses surten com volem.
Endavant
Eli Aulet