Dir-li a ma mare si he perdut la virginitat
Tot va començar fa dos mesos a una discoteca vaig conèixer a un amic de la meva cosina gran, no havíem parlat mai abans aquella mateixa nit vam acabar besant-nos i ficant-nos mà. Jo sabia que tontejava amb la meva cosina més petita que jo que té 14 anys y el noi té 18, jo em vaig sentir molt malament i s’ho vaig dir a la meva cosina es va enfadar i va deixar de parlar amb ell, mentre que jo amb ell vam continuar parlant i vam veure que teníem molt en comú van decidir quedar com amics amb drets, però va tornar parlar amb ella i jo veient vaig decidir apartar-me. Però a la setmana vam tornar i jo vaig acceptar que estigués amb mi i amb ella, sense que ella ho sàpigues, jo era verge i doncs vam continuar la nostra ‘relació’ durant dos mesos i vam decidir que havia arribat l’hora de tindre sexe, la veritat no era una cosa que jo penses fer amb algú per amor o coses així massa romàntiques, Bueno vam fer-ho i a la setmana em va deixar a mi i a la meva cosina, crec que em va utilitzar però jo l’estimava i ell ara té núvia. Ma mare no sap que vaig tindre sexe amb ell però si s’ho dic serà pitjor odiava al noi perquè sàvia que s’havia besat amb mi estant amb la meva cosina i tot aquell temps que vam estar va ser en secret. Deuria dir-s’ho?
InterPersonal

Hola Carla!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sentis utilitzada, realment no ha estat una situació massa agradable.
DOncs sobre la teva pregunta, ets tu qui ha de respondre-ho. Com a recomenació et pregunto què en treuràs de dir-ho a la teva mare. Ara ja està fet i no es pot canviar res. Quines seran les conseqüències de dir-ho a la teva mare? les podràs afrontar?
El que si has de fer és aprendre d'aquesta situació de manera que vegis que és important anar confiant amb l'altre a poc a poc si no vols decepcionar-te o arrepentir-te d'haver fet algun pas, o simplement si sents dubtes sobre si a l'altre l'importes tan com tu a ell. A partir d'aquí decidir fins on arribar, i posar un límit clar del qeu tu vols fer. Si no et respecten el teu límit, és millor fer un pas enrera i dedicar el temps a gent amb qui et sentis amb més confiança i tranquil.la.
Endavant!
Eli Aulet