PROBLEEEMS
Hola, tinc 13 anys i em sembla que m'està començant a sortir cel·lulitis. Sempre dieu que el millor que es pot fer per evitar-la és menjar variat i fer esport regularment, però jo tot això ja ho faig.
Què puc fer?
Gràcies!
(sisplau, no publiqueu la consulta)
Laura Medrano

Hola!!
Efectivament per evitar la cel·lulitis has de menjar sa (això vol dir no abusar massa d'aliments molt greixosos i poc saludables com son la brioixeria, els dolços, els fregits, els refrescs amb sucre,...). La clau està en menjar de tot però no abusar de certs tipus d'aliment.
A part, si veus que n'està començant a sortir a algunes parts del cos (normalment cul i cuixes), pots fer exercicis on treballis intensament just aquestes parts: sentadilles, saltar a corda, estirar-te a terra i fer repeticions aixecant les cames,... No evitaràs que te'n surti, però potser si que aconseguiràs que es vegi menys o que quedi més dissimulada.
També és important estar ben hidratada, beu entre 1'5 i 2 litres d'aigua al dia (uns 6 gots)!
Tot i així, pensa que el 98% de dones adultes tenen cel·lulitis, inclús les que fan molt esport. Per tant, a part d'aquestes coses que t'hem proposat, el que has de començar a fer és ACCEPTAR que el teu cos està canviant, que s'està convertint en el d'un cos de dona adulta i per tant que començarà a ser normal i inevitable que et surtin algunes estries, la cel·lulitis, que se t'eixamplin les caderes, que et creixi el pit,...
Un petó ben fort!
Laura Medrano