insegura
Hola, tinc 15 anys i us escric perquè tinc moltes inseguretats, sempre he sigut bastant tímida però amb el temps una mica menys. El cas és que crec que normalment passo desaparcebuda però hi ha momentts en que m'exalto i em fa menys por deixar-me anar , després d'aquests instants em sento malament amb mi mateixa i penso que he fet el ridicul. Aquestes inseguretats em condicionen molt al relacionar-me amb gent a la que trobo "superior o guay" (si ens posem superficials). Una de les meves millors amigues és molt sociable i deixada anar i al veure-la a ella jo encara m'enfonso més, perquè penso que quan ella diu les coses tot queda bé i cau bé a la gent més gran però si ho faig jo em sento tonta i em dona la sensació de que no estic sent jo mateixa. Em podrieu donar concells per a confiar en mi mateixa i per a sentir-me més lliure i agust amb mi i amb la meva vida siusplau? Moltes gràcies adolescents, sou molt grans!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A tots ens poden venir momoments on ens sentim més insegurs i ens comparem amb els altres. Intenta no planificar tant les coses i deixar-te anar més. No utilitzis el cap i centra't en les converses i en els altres. Així et relaxaràs i sortirà aquesta part de tu més espontània.
També et direm que tots tenim diferents cares en funció de les persones que tenim al costat. Per tant, la part més exaltada de tu, també forma part de la teva manera de ser! Intenta disfrutar també d'aquests moments, perquè quan nosaltres estem a gust amb nosaltres mateixos, els altres també ho noten i estan més receptius ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat