Autoestima
Hola! tinc 18 anys i encara que sembla extrany, mai he tingut novio. Només un parell o tres de rollos però ja està. No em conisdero una noia lletja ni tampoc que tingui mal cos. Quan surto de festa amb les meves amigues els nois sempre les prefereixen a elles (encara que siguin baixetes i gordes o que semblin tius) estic molt desesperada perque la majoria d'elles ja han fet de tot i jo encara segueixo esperant i tinc la sensació de que se'm passarà l'arròs i que em quedare sola. Que puc fer per agradar més al nois i trobar novio??
InterPersonal

Hola!!
el que jo penso que has de fer és creure més en tu mateixa! Veuràs, l'aspecte físic no ho és tot per conèixer gent, ja ho has vist pel que m'expliques... no s'aconsegueix nòvio només siguent guapa o estant bona, sinó que fa falta quelcom més. Per començar la confiança en tu mateixa és una cosa que es nota i que fa que la gent s'apropi, si et sents insegura o penses que ho tens tot perdut perdràs moltes oportunitats, el sentit de l'humor també ajuda sovint a fer que la gent se t'acosti, intenta mostrar-te alegre i comunicativa i veuràs que serà més fàcil conèixer gent! Si treballes aquestes coses que et dic t'asseguro que tard o d'hora coneixeràs algú. Si et quedes en un racó esperant que algu vingui a salvar-te és bastant provable que et quedis sense parella de vall!! ;)
Ànims! Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat