M'he "pillat" per l'amiga de la noia que m'agradava
Hola! M'agradaria que m'ajudessiu perque ja no sé que fer...
Ja fa un parell de mesos que vaig començar a parlar amb l'amiga de la noia que m'agradava perque m'ajudès. La qüestió és que a mesura que ha anat passant el temps ens hem anat coneixent cada vegada més. Al principi només parlavem de la seva amiga, però el tema va quedar aparcat i ara parlem cada dia de les nostres tonteries, fins al punt de que m'he "pillat" bastant d'ella. Els meus amics diuen que hi veuen "futur" i que creuen que acabarem junts, però es que encara hi ha un altre problema: ella té novio... A més a més estic segur de que una noia com ella mai estaria amb algú com jo.
No sé que fer... Em podeu ajudar?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! Aquesta és la prova que l'enamorament és diferent a l'atracció. Ens pot atraure una persona, però realment ens enamorem de les persones quan les coneixem i parlem amb elles. Ara tu has de decidir si vols continuar amb aquesta amistat o no. Ella té parella actualment, per tant, ella ja ha pres una decisió al respecte. Et toca a tu veure si vols declarar els teus sentiments o no, o si necessites una mica d'espai per poder oblidar-te d'ella.
Tots els passos son complicats i dolorosos, per tant, hauràs de pensar en aquell que a la llarga et faci sentir millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat