M'agrada el meu ex i no se si li agrado també
Hola, fa 4 mesos que em mola un noi i no se si li agrado també, estic molt confusa perquè fa i diu coses que em fan pensar que si que li agrado però em fa dubtar perquè té amigues molt guapes i jo tinc l'autoestima molt baixa. No se que fer per que es fixi en mi i saber si li agrado. Ajuda si us plau!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ara no sabem si t'agrada el teu ex o t'agrada un noi que no ha sigut mai la teva parella. De totes maneres, quan ens agrada una persona no hem de fer res especial perquè es fixi en nosaltres, ja que això no ho podem controlar. Sigues tu mateixa i tira-li algunes indirectes a veure com respon i si mostra interès per tu, si et segueix el joc... i així anar veient si aquesta amistat evoluciona cap a una relació de parella (si tots dos sentiu el mateix).
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat