Amic gay, amor poc convencional, noia gelosa....
Hola! Aquet any ha vingut un noi nou a la meva clase amb el que em porto super be, jo li veia com el meu amic gay, sempre estava parlant sobre ell fins i tot al meu novio, i en part per aixo vaig tallar amb ell. Llavors vam fer una festa els de clase i el meu amic i jo ens vam lliar, llavors em va dir de començar algo i em va dir que ja li diria jo que vull en un mes o aixi, i ja ha pasat un mes. Vam quedar l'altre dia i ens vam lliar, pero a clase no m'ha fet cap peto, i per whatsapp em va dir que creia que s'estava enxonxant... Llavors em va dir, ja ha pasat un mes tindriem que parlar-ho i vam parlar una mica sobre com veiem les relacios, perque ell m'ha explicat que el vol una noia amb el que no estigui enganxat tot el dia, en plan un amic poc convencional i jo soc mes del convencional. A mes, que no se, perque es el tipic noi que te mil amigues noies, i jo soc super gelosa, i ell al contrari, m'ha dit que no li importa si parlo o estic nose que amb no se qui i que ell vol el mateix de mi, pero no se, avui li veia parlant amb les de l'altre clase i pf no se si ho aguantaria... Que faig? Dintre de poc quedarem i li tindre que dir que vull i no vull quedar com una gelosa i pfff nose... I a mes no vull perdre l'amistat, aunque m'ha assegurat que no la perdrem aunque acabem... Pfff estic super confosa...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Sembla que tens un bon embolic al cap. Abans de donar-li una resposta és important que pensis què vols tu. Si tu tens clar quina relació vols amb ell, l'hi hauràs de plantejar. Si tu sents que no vols només una amistat i que vols una relació de parella, sigues clara i proposa-li (llavors ell és lliure d'acceptar-la o no).
La gelosia es combat a través de la confiança. Tots podem tenir amistats diferents a les de la nostra parella i això no signfica que ens estimin menys. Si tu no tens confiança en aquest noi, ni en la relació... Potser haureu d'establir molt bé les bases de la parella si voleu que la relació funcioni.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat