Segueixo enamorada del meu ex
Encara estic enamorada del meu ex, i ell ara te novia.
Em fa molt mal llegir conversacions de fa mesos i pensar en tots els moments que he passat al seu costat. Encara l'estimo, i no puc oblidar-lo. No m'agrada gents veure'l i tenir que ignorar-lo, o veurel'l amb la seva novia, em mata... encara l'estimo i nose si dir-li, per si ell encara m'estima a mi tambe, i tampoc se la manera d'oblidar-lo.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ens sap molt greu que estiguis vivint una situació tan dolorosa. No podem obligar a ningú a estimar-nos, per tant, ell ha pres la decisió d'estar amb una altra persona i ho hauràs d'assumir. Procura no llegir aquestes converses i posar distància.
Posa distància física (intenta no coincidir amb ell, o coincidir el mínim)
Posa distància virtual (deixa de seguir-lo a les xarxes socials o de mirar les seves publicacions. També implica deixar de llegir les converses que teníeu)
Posa distància mental (Deixa de centrar-te en el que està fent ell i posa el focus en tu. Fes coses que t'agradin i passa estones amb la teva família i amics)
Totes aquestes distàncies t'ajudaran a posar distància emocional, és a dir, a pensar en ell i que ja no et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat