Estic cansada de plorar amb frequencia
Hola!
Últimament quan m'envaig a dormir, reflexiono molt sobre la meva vida i què estic fent amb ella, i tot i que no tinc
motius per sentir-me malament em poso a plorar. És molt frustrant, perque odio estar trista i mes encara quan no te cap llògica. A més, m'ofenc fàcilment quan algú em diu algo!
Què puc fer per que s'em passi aquest malestar?
Ajuda si us plau
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La tristesa no és una emoció negativa, al contrari, ens ajuda a estar més centrats en nosaltres, en recollir-nos i en dedicar-nos una estona a mimar-nos. També és veritat que a vegades passem temporades que estem més sensibles o més emotius, aparentment sense cap motiu. Intenta aprofitar aquesta estona al vespre per recordar el moment més divertit. Al principi és difícil, però veuràs que et farà sentir millor.
Pel que fa a sentir-te ofesa, intenta pensar en quines coses t'ofenen i et fan sentir malament. Per què et sents així? És veritat el que diuen? Et fa mal que vingui de part d'aquella persona? Potser respondre i pensar sobre això t'ajuda a veure quines parts de tu t'agraden i quines vols millorar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat