2 preguntes sobre amor
hola
Com suposo heu vist en el titol jo tinc dos preguntes sobre lamor
La primera sk tinc novia pero viu lluny d'on soc jo i ns com portar una relacio distancia, portem uns 7 mesos pero magradaria que em donessiu consenys
La segona sk tinc la intenció de liarme amb ella i tmb necessitaria consells de com/quan/on fero perque surti lo millor possible
Moltes gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Les relacions a distància no són fàcils de gestionar, però sembla que vosaltres ho esteu portant molt bé! En una relació a distància és important que sigueu molt sincers i que estigueu pendents de les demandes de l'altra persona. És natural que hi hagi algun moment de desconfiança, per tant, cal ser molt clar. Com que la comunicació és únicament a través de missatges o com a molt per skype, la comunicació no verbal no existeix. Així que l'hem de convertir en comunicació verbal, és a dir, totes les carícies que us faríeu, us les heu de fer a través de les paraules ;)
Per altra banda, el dia que us trobeu, no us poseu pressió... Deixa que vagi avançant l'estona, intenteu riure i treure'us els nervis de sobre. També us ajudarà si recordeu alguna paraula carinyosa que utilitzeu, així us sentireu més còmodes l'un amb l'altre.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat