No estic a gust en el grup d'amigues de l'institut i no sé com dirigir-me al noi que m'agrada
Hola,
A fora de l'institut tinc un grup d'amigues i m'ho passo genial amb elles, fins aquí cap problema. Però a l'institut tinc molt poques amigues i la veritat és que no estic del tot a gust amb elles. A més a més només 2 d'elles van a la meva classe i a l'hora de fer treballs en grup quedem soles, ja que som una mica "margis" i la majoria de nois i noies de la meva classe són dels populars. També, m'agrada un noi que va a francès amb mi i m'agradaria ser amiga seva per conèixer'l millor, però mai he parlat amb ell ja que jo sóc bastant tímida i ell em sembla que també.
En conclusió, com puc ser més oberta per fer amics nous a l'institut o per la menys relacionar-me més amb els companys de classe i canviar una mica de grup a l'hora de fer treballs?I com puc dirigir-me al noi que m'agrada encara que sigui per Whatsapp?
Moltes gràcies ;)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que aquest tema et pugui preocupar, però recorda que sí que tens un bon grup d'amigues! Per obrir-te als altres és important que t'interessis per ells, per conèixer-los i saber del seu dia a dia. Si ho prefereixes, també pots demanar a algun professor que faci grups aleatòriament i així tindràs l'oportunitat de compartir la feina amb altres companys!
Pel que fa al noi que t'agrada, potser hauràs de superar la vergonya i començar a parlar amb ell. Si tots dos aneu a francès tens un bon inici de conversa! No et preocupis tant i actua de manera més espontània, veuràs quina resposta tens! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat