Quan tanco els ulls només puc pensar amb ell i els moments que em va regalar.
BONES:)!
Sóc una noia que gairebé sempre ha tingut problemes en l'amor i normalment m'han deixat tots els nois perquè no volen compromís.
Ara bé, a finals d'estiu (Agost) vaig conèixer un noi de molt a prop a una festa. Ell anava borratxo però jo anava perfecte, ens vam presentar, i ens vam fer amics. Bé, si se'n pot dir amics que ell anés begut i balléssim junts així... En fi, ja saps. Doncs, vam quedar un dia (al cap de mes i mig perquè jo vaig estar de vacances) i no va passar res. Abraçades, riures però res més. Jo li vaig preguntar que què volia amb mi (si com a amiga o com a alguna cosa més perquè jo estava confosa) i em va dir que em volia demostrar que no només em volia per un "lio" sense res. És a dir, em va tirar la indirecta de que volia alguna cosa seria amb mi. Vam anar quedant i no passava res fins a la 4ta quedada. Vam estar mig de lio i mig sortint durant 2 mesos. Les coses van anar de mal en pitjor: no em contestava a missatges, no em deia de veure'ns, RES. Jo em vaig anar fent l'idea durant aquella setmana que no ens vam parlar, i quan vam quedar, per ell tot continuava igual, però el notava estrany. El divendres mateix d'aquella setmana em va posar les banyes. Jo ho vaig saber per un amic seu que no em va voler veure patir per ell i ho vam deixar d'una manera no gaire agradable: per Facebook (ja que ell no tenia mòbil).
Ha anat passant el temps i jo he anat oblidant, però encara tinc restes d'ell al cor. Avui m'ha obert amb un número, com insinuant que era el seu. Vol que l'obri per WhatsApp però no sé què fer, perquè no sé què sento per ell. El vull com a amic perquè sé que és un noi genial, però amb les ties és un gran GRAN capullo (no exagero perquè m'ho han dit tots i cada un dels seus amics). Per altra banda, el trobo a faltar. Molt. He anat tenint coses amb d'altres, però cap em donava el que jo necessitava: que era ell.
No sé si has entès el que necessito, potser una mica de consell, orientació o ajuda professional, jo què sé... L'únic que sé és que estic molt bloquejada i necessito actuar abans de que, si caic a la trampa, em torni a enamorar d'ell i m'ho faci passar malament de nou.
Elena Crespi

Hola guapa!
Doncs primer de tot planteja't si aquest noi és tan genial si creus que és un gran capullo amb les noies. Una persona és un tot: com a amic, com a parella... potser com a a mic és bo però si és una mala persona (segons tu) en d'altres esferes... no són coses aïllades.
I el més important de tot, primer has d'aclarir el que tu sents. Segurament et sents molt atreta per ell però això no t'ha d'arrossegar a voler res més si creus qu no podeu ser una bona parella.
EScull allò que creguis que et farà menys mal...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com