diferent
Hola,
Sempre sigut una persona molt madura. Vaig a segon d' eso, pero tot i així em veig mers madura. Pot ser sona melodramatic, pero trobo que soc diferent a la resta. Les nenes del meu curs les trobo molt"paves". Que no dic que jo no ho sigui, pero crec que lo seu es excessiu. Aquesta diferencia de maduresa soposo que deu ser la causa de que no em sentmolt comode amb la majoria. I mes d'un cop i podria arribar a dir que cada dia em sento bastant sola.
DE veritat que m'agradaria que poguesim seamigues i tot plegat, pero les nenes amb les que m'acostumo a juntar, tinc sensacio que parlen demi i em diuen puta entre elles per tenit cul i pit i que alguns tios em miren o algo....
no se que fer, i sincerament no vull parlar per arreclar ho pk si penaixi de mi....
en resum , sent timida com soc que puc fer per tenir mes amics, i superar això?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs és important que els nostres amics siguin un punt de suport per nosaltres. Si no et sents bé amb aquest grup, sigues cordial (no cal deixar de parlar) i busca persones que et facin sentir bé. Apunta't a alguna extraescolar que t'agradi (ball, bàsquet, manualitats, anglès....) i aprofita per conèixer gent.
Sabem que pot fer vergonya al principi, però les amistats es van constuint mica en mica i no tots els nostres coneguts acaben formant part del nostres grup d'amics. Així que és important ampliar el teu grup de coneguts per poder trobar aquelles persones que podran arribar a ser amics teus ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat