que em passa?
Hola,
ja fa un temps, que no tinc molta gana. No tinc molta gana i quan menjo, m'atipo molt ràpid.
Haig de dir que no he fet coses rares amel menjar. Es a dir que no m'he passat dies sense menjar, sense dinar o sopar, ni res d'això.
Teniu alguna idea de per què em passa això?
Moltes Gràcies :3
Laura Medrano

Hola guapa!
Doncs realment no podem dir-te per què has perdut la gana... El normal a la teva edat és tenir gana, per tant espera uns dies i si veus que segueixes igual, ves al metge per a que et facin una analítica o alguna prova per mirar que tot estigui bé.
De vegades ens passen coses que ens estressen o ens fan estar nerviosos i acaben afectant a la gana (hi ha persones que els hi dóna per menjar molt i a altres se'ls hi passa la gana). Si és temporal i momentani no passa res, no t'has de preocupar, però si veus que passen els dies i continues igual et recomanem que ho parlis amb el teu metge/metgessa.
Això si, intenta fer els àpats correctes i no te'n saltis cap (fes un esforç per menjar suficient encara que no tinguis gaire gana) i de menjar més tranquil·lament, a part de per no atipar-te enseguida, perquè si menges molt ràpid pot ser que et senti malament!
Un petó i esperem que no sigui res i tornis a recuperar la gana ben aviat!
Laura Medrano