No sé com acostar-m'hi...
Hola!
A la meva classe hi ha un noi que el trobo mono... El problema és que mai parlem i sembla que ell em mira una mica, però quan el miro, de seguida miro cap a un altre costat perquè em fa vergonya seguir-li la mirada. No sé com acostar-m'hi ni amb quines paraules ni res. Sempre m'han dit, que si mai intento res no guanyaré res, però em costa donar un primer pas, i ara mateix no sé que fer...
D'això d'aquest noi, no hi he parlat amb ninguna persona de la meva classe ja que em faria una mica de por que ell ho sapigués per una altre persona. Aquestes coses d' acostar-me a un noi, em fan dubtar de mi mateixa perquè no tinc experiència en començar a parlar amb algú que m'agrada.
Gracies per la vostra atenció!
InterPersonal

Hola Iria!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
És natural que tinguis vergonya per apropar-te a una persona que no coneixes i que t'atrau. Però també et direm que si aquesta persona no sap que existeixes, hi ha molt poques opcions que et pugui correspondre, no creus?
Pots mirar d'apropar-t'hi de moltes maneres, però primer intenta aguantar-li la mirada i somriure, així et mostres amable i que estàs receptiva a iniciar una conversa, aprofita algun tema de l'institut, algun examen, alguns deures o alguna dificultat que tinguis, per obrir un tema de conversa i llavors... ja veuràs cap a on evoluciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat