problemes amb el nóvio de ma mare.
Hola!
els meus pares es van separar quant jo tenia set anys, el meu pare va trobar parella quant vaig tenir nou,( un dia me'ls vaig trobar fent-ho i em vaig traumar XD) al cap de poc temps van tallar (em vaig posar molt feliç perqué la odiavaXD, i per altre banda trista pel meu pare). l'any passat la meva mare va trobar parella, ell es de Rumania, el cas es que no em cau gaire bé, sempre que torna d'algún viatge ens porta coses d'allà (jo crec que em porta coses només per fer que em caigui bé). L'altre dia, al sopar de nadal, com cada any vam anar a casa de la meva cosina (ella té un novio "negre" (no vull ser racista)) i quant vam tornar per anar cap a casa va començar a criticar a tohtom, sobretot al novio de la meva cosina perquè és diferent, quant vam arribar a casa li vaig comentar tot aixó a ma mare i no vol entar en raó; que puc fer?
pd: ami també m'insulta (a les meves esquenes).
Gracies per tot. Petons adolescent.cat
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Acceptar les noves parelles dels nostres pares no sempre és fàcil. Intenta donar una oportunitat a la parella de la teva mare. Coneix-lo i interessa't per ell. Segurament hi ha moltes coses que et pot ensenyar. Fes l'esforç d'obrir-te i un cop el coneguis millor, podràs valorar quines coses t'agraden d'ell i quines altres no.
Pensa que per ell també és complicat entendre's amb tu, així que tots heu de fer un petit esforç d'adaptació si voleu que aquesta situació sigui còmode i agradable per tots ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat