Es pot estar enamorada de veritat de un famós?
Hola, bona tarda
Ser que aquesta consulta pot semblar una mica... estúpida, però de veritat que m'importa molt!
Jo sóc una "grupi" de un grup de música de quatre nois, tots m'encanten; Són molt divertits, molt simpàtics, toquen molt bé i canten també moooooolt bé! Però jo tinc certa debilitat per el cantant, no,no és nomes debilitat es que ho és tot per mi, em passo el dia pensant en ell, tot, ABSOLUTAMENT TOT (sense exagerar) em recorda a ell, quan van de concerts a Amèrica no estic gens tranquila fins que no marxen, ja que allà tothom té una arma, quan ell publica algo a qualsevol red social de que està trist o ho està passant malament, jo em sento malament també (en plan de que em ve un "bajon" enorme)....I tot aixi és, juntament amb els meus cosins, la persona més important de la meva vida.
Tothom diu que m'agrada perquè és famós i una mica guapo, per això el meu dubte és aquest, es possible estar enamorada d'un famós?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que enamorar-se d'una persona famosa pot ser habitual. Però també et direm que no es tracta d'un amor real, sinó d'un amor platònic. Per estar enamorat de veritat, has de conèixer realment la persona i, sobretot, sentir-te a gust quan estàs amb ella.
Quan ens "enamorem" d'un famós, podem creure que ho sabem tot d'aquesta persona, però hem de tenir en compte que es tracta d'un personatge i que ell no sap ni que existim.
Així que potser hauràs de començar a relativitzar aquesta atracció si et comença a fer patir més del compte, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat