ajudaaa pfpf pp
Hola, bon dia.
Sóc una noia de 15 anys, tinc novio i estic una mica confosa..
Tenim una relació a distància, i mai l'he vist en persona, però ens veiem normalment per Skype.. El problema es que fara com una setmana o dues està molt estrany quan fem cam.. es fica a parlar amb una altra noia i suda de mi completament.. jo li dic què si té algun problema amb mi, però sempre em diu que no.. ara ens estem distanciant massa i tinc por a perdre'l.. jo se que tenir una relació a distància es difícil, però l'estimo, i ho faig tot per veure'l feliç, i ell ja no em parla igual, no està gens carinyos, i suda de mi. No se que li passa i fa dies que no menjo.. Necessito consells, què puc fer?? per cert, el veig d'aquí poc dies per primera vegada.. però no se si ell te ganes.. estic feta n embolic!!!
No se si m'he explicat bé, però gràcies per llegir-me.:)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Mantenir una relació virtual és molt difícil perquè hi entra en joc la distància i sobretot, la interpretació que fem de la comunicació (és a dir, la interpretació del whatsapp, de la cam, dels posts a les xarxes socials....) i no tenim mai la possibilitat de parlar cara a cara i veure la reacció real.
Entenem que tu l'estimes molt, però recalquem que una relació de parella ha de ser recíproca, ens hem d'estimar tots dos, ens hem de cuidar tots dos i tots dos hem de procurar que la relació funcioni. Si sents que ell no està implicat de la mateixa manera l'hi hauràs de dir. Llavors, en funció de com reaccioni, potser hauràs de prendre la decisió de tallar la relació.... sabem que pot ser dolorós, però és millor deixar les coses clares, que no allargar una situació que t'està fent mal, no creus?
Molts ànims i una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat