Cupido no encerta..
Hola!!
Doncs mira, t'explico.
A la meva classe hi ha 2 nois (a part de molta altra gent). Són molt amics. Un, en Marc, és així xulo, li encanta cridar l'atenció, sobretot la meva. Abans de Nadal m'obria per whatsapp i un dia em va dir que li agradava i que volia que quedessim. Jo li vaig dir que ja ho veuriem. La veritat és que al principi li seguia una mica el rollo i tal.
Des de gairebé principi de curs m'he enganxat de l'altre noi, en Pau. És molt bon noi però no aconsegueixo acostar-m'hi per varis motius:
- no sé com fer-ho (és més gran que jo, tinc el seu número però no crec que obrir-lo sigui la millor opció, però esque quan el veig em quedo muda!!)
- M'imposa massa
- Per en Marc, s'ho expliquen tot i no vull perdre la relació amb els dos de cop i volta...
Ajudeu-me siusplau, vaig molt perduda amb el tema...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ostres! doncs sembla que hauràs de ser sincera amb en Marc. Entenem que parlar amb ell et faci sentir bé i còmode, però si a tu no t'agrada o no sents el mateix que ell....hauràs de ser honesta, encara que impliqui acceptar la seva reacció.
Pel que fa a en Pau, si vols que ell es fixi en tu, primer ha de saber que existeixes, no trobes? Mira de coincidir amb ell, d'apropar-t'hi d'alguna manera físicament o a través de les xarxes socials. Fins que ell no sàpiga de la teva existència, aquesta possible relació no té cap possibilitat que passi. Busca la manera que et sigui més còmode i endavant!!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat