Soc massa lletga:(
Hola la vritat ja no se que fer! quan em miro al mirall em veig lletgisima i m'ho diuen cuasi cada dia em comensen a dir troll, feto o que nomes amb veure la meba cara ja bomiten! jo vull ser mes guapa! i sóc lletja si asta quan els i demano sortir a nens em diuen que no i ja van 3 a la begada!AJUDA!!!!!!!
InterPersonal

Hola! Si tu et veus lletja, ningú et veurà guapa mai. LA percepció que tenim de nosaltres mateixos és molt important alhora de relacionar-nos amb el món. Per tant, el primer que has de fer és deixar de ser tan crítica amb el teu aspecte, segur que no n'hi ha per tant, la bellesa és quelcom més que una cara bonica i perfecte! Si només tinguessin parella els més guapos i guapes gairebé ningú tindria parella!! I això no és així. A mesura que et vagis fent gran aniràs aprenent a valorar-te més, però has de començar a fer-ho ara. Posa't davant el mirall i sigues objectiva, tot, tot, tot, és lleig? segur que no! Fes una llista dels teus punts forts, no només els físics sinò també els de personalitat i apren a potenciar-los. El que vau la gent de tu és el que tu vols que vegi, per tant apren a mostrar les coses boniques que tens que segur que són moltes més de les que et penses!
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat