Nois...
Holaa! Tinc un petit dilema amb dos nois...
Noi 1:
El vaig conèixer per whats. Bé, ja sabia qui era mes o menys. M'agrada parlar amb ell, cada dia parlem, però últimament se m'ha fet una mica pesat. No sé si l'estic utilitzant per no pensar en un altre noi.
L'altre noi:
Som amics des de fa temps, moltes vegades quedem en grup i m'ho passo molt bé. A classe sempre em fa riure i em sento a gust amb ell. Crec que m'agrada una mica. Alguns cops m'he sentit incòmoda perquè fa un temps vaig saber que no li faria res liar-se amb mi, tot i que li agrada una altra noia (ell mateix em va dir qui li agrada). El cas és que ara aquesta noia s'ha liat amb un altre. No sé si alegrar-me'n o no... pffff La veritat és que em poso una mica gelosa quan la veig amb ella, o quan fa cas a altres noies més que a mi.
Tot i que parlo cada dia amb el noi 1, i em fa sentir bé, penso amb l'altre. Per una part crec que no funcionaria perquè som amics i prou, tinc por de que es trenqui la nostra amistat. A part que... si finalment decidís que m'agradaria provar-ho no sabria ni com començar per dir-li.
I després no sabria què fer amb el noi 1.
I si decidís tirar endavant amb el noi 1 i quedar-hi? Tampoc em sentiria bé veient l'altre noi cada dia.
En fi, espero que em pugueu ajudar a aclarar-me.
Gràcies!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Llegint la teva consulta, creiem que tu ja tens clar quin dels dos t'agrada, però et fa por no ser corresposta. Evidentment, amb el noi 1 et sents còmode i t'agrada que et faci sentir bé, però no sents el mateix que amb el noi 2, oi?
Potser hauràs de ser honesta amb el noi 1 i explicar-li com et sents.
Respecte al noi 2, no sabem què sent ell. De moment t'ha dit que té interès amb una altra noia, així que hauràs de decidir si li tires alguna indirecte i així pots veure com reacciona. Si s'interessa per tu, deixa que flueixi.... i si no s'interessa, ja tindràs una resposta. Sabem que pot fer vergonya o por, però és un risc que hem d'assumir si ens agrada una persona, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat