ruptura
Perdó si aquesta consulta és l'apartat de sexologia. Esq com q no te res a veure amb el sexe le posat aqui.
Mira el meu novio i jo hem tallat perque jo he volgut. Ell té 16 i jo 13. Hem durat uns 2 mesos fins que m'he adonat que jo no vull res perquè no estic segura de voler estar amb ell ni de tenir novio (ell es el primer novio q he tingut) Ja feia una setmana que em guardava els dubtes per mi i, clar, quan s'ho he dit s'ha sorprès molt i m'ha dit q m'odiaba. Jo vull que siguem amics però clar ell no perquè li segueixo agradant. Ell s'ho ha pres com si jo hagués guanyat i ell hagués perdut i diu que ell ha fet un esforç al sortir amb mi, com si lo haguessin obligat o algo així, cosa que es mentida. Ell s'ha sentit atacat i jo no se que fer. Es la meva primera ruptura i tampoc ser com reaccionar. Jo he quedat com la dolenta. Que faig? Li parlo? O el deixo estar? no vull q sufreixi pero jo tampoc podia estar mentint sobre el q sento.
InterPersonal

Hola! Mira la reacció de la teva ex-parella és normal, ell es sent dolgut i trist perquè l'has deixat (i a més, com tu dius, no s'ho esperava) i la manera que té de treure tots aquests sentiments és a través de la ràbia. No pateixis, amb el temps potser podreu ser amics però ara li has de deixar un temps perquè paeixi tot el que li ha passat, no intentis arreglar res ja que només aconseguiries més retrets i acusacions. Penso que has fet ben fet, o sigui que no cal que facis res, simplement esperar que ell ho entengui.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat